Autor Wiadomość
Fafciu
PostWysłany: Śro 12:24, 28 Gru 2022    Temat postu: Remont

Jako przejezdny odwiedzajacy Mysłowice chciałbym pogratulować wam postępu prac remontowych na runku. Od 2 lat przesunęli sie spod mostu (chyba ich bezdomni dla schronu przegonili) na środek skrzyżowania. Lecz jakis konkret efektów to nie widać. Współczucia tym co muszą korzystać z tych drog regularnie. Ja w Polsce jestem raz na pol roku a i tak odwiedziny Myslowic = frustracja.

Gratulacje dla prezydentury i w ogóle.
ziemianin
PostWysłany: Wto 9:04, 10 Lis 2009    Temat postu:

alex napisał:

A w sprawie monet, takie coś na swe święta wprowadziła Wisła i chyba Szczyrk(tu nie jestem pewna). Tymi monetami można płacić normalnie w sklepie(na terenach tych miast), sprzedawcy je natomiast wymieniają w określonym punkcie. I koło się kręci : > , ale większość ludzi zabiera te monety na pamiątkę.

Z miast naszego województwa monety zastępcze wybiły do tej pory mi.in. Będzin, Bielsko-Biała, Bieruń Stary, Bytom, Chorzów, Gliwice, Radzionków, Ruda Śląska, Rybnik, Wisła, w planach (lub nawet już jest) Żywiec. Świetna promocja miasta (bo i kolekcjonerzy z całego kraju "biją" się o takie monety), można nieco podreperować kasę miejską Laughing i generalnie fajna sprawa. Sam taką monetę chciałbym mieć, ale pewnie skończy się na "chciejstwie"....
eXpert
PostWysłany: Pią 17:09, 06 Lis 2009    Temat postu:

Pewnie tradycyjnie będzie... Twarz pięknego i napisane "650 lat Górniczego miasta". Ja bym do tego jeszcze dodał 6,5 roku prześladowania mieszkańców Górniczego miasta Laughing
ninja alex
PostWysłany: Pią 14:02, 06 Lis 2009    Temat postu:

Pewnie teraz się zorientują po Twoim poście, że zbliżamy się do rocznicy Wesoly

A w sprawie monet, takie coś na swe święta wprowadziła Wisła i chyba Szczyrk(tu nie jestem pewna). Tymi monetami można płacić normalnie w sklepie(na terenach tych miast), sprzedawcy je natomiast wymieniają w określonym punkcie. I koło się kręci : > , ale większość ludzi zabiera te monety na pamiątkę.
ziemianin
PostWysłany: Pią 12:30, 06 Lis 2009    Temat postu:

Coś cicho w temacie, a tu wielkimi krokami zbliża się 650 rocznica powstania miasta. Ciekawe co Wydział Promocji przygotuje na tą w miarę "okrągłą" rocznicę? A może by tak wydać monetę zastępczą i na tym zarobić? W wielu miastach taka metoda promocji się sprawdziła. Co szanowne grono Forumowiczów o tym myśli?
Tofik
PostWysłany: Nie 10:33, 19 Kwi 2009    Temat postu:

Gmina będzie miała swoje stoisko w hipermarkecie “real”
( Dziennik Myslowicki )

O estetykę i wystrój punktu zadba Wydział Promocji mysłowickiego magistratu. Środki na ten cel zabezpieczyła podczas marcowej sesji Rada Miasta. Celem jest dotarcie nie tylko do mieszkańców, ale przede wszystkim osób odwiedzjących nasze miasto. Na miejscu będzie można kupić okolicznościowe gadżety, ale zasięgnąć informacji, pobrać druki wniosków, skorzystać z internetu. Docelowo stoisko będzie także oferowało możliwość zakupu biletów lotniczych oraz spółki InterCity. Pomysł stoisk promocyjnych gmin w marketach sprawdził się już w kilku gminach województwa, m.in. Rudzie Śląskiej i Zabrzu.
Tofik
PostWysłany: Śro 16:17, 04 Mar 2009    Temat postu:

Obsesyjny Ślązak
( z Jerzym Markowskim, byłym wiceministrem przemysłu i handlu rozmawia Michał Woźniczko )

Jak postrzega pan Mysłowice?
To miasto ma przede wszystkim głębokie tradycje. I to jest kapitałem. Mysłowice przeżyły głęboki proces restrukturyzacji przemysłu ciężkiego. Dziś można powiedzieć, że wyszły z tego procesu obronną ręką. Wprawdzie zniknęła kopalnia Mysłowice, jako samodzielne przedsiębiorstwo górnicze, ale z drugiej strony stała się częścią większego zakładu. Mam nadzieję, że nowa kopalnia utrwali funkcjonowanie górnictwa w Mysłowicach. Ale to miasto nie opiera się tylko na górnictwie. Mysłowice, to także energetyka i ciepłownictwo. A więc, to wszystko co wiąże się z nowoczesnym Śląskiem.

Jaka przyszłość czeka nasz region?
Śląsk w ciągu najbliższych paru lat musi wykazać użyteczność swojego potencjału. Z kolei mieszkańcy muszą uwierzyć w swoją siłę ekonomiczną i kadrową. Jako obsesyjny ślązak, stale podkreślam, że ten region jest większy od czterech samodzielnych państw Unii Europejskiej. Śląsk, to najbogatszy w węgiel region Europy. Jeszcze 15 lat temu uważano ten przemysł za schyłkowy, a teraz uważa się go za bardzo użyteczny dla gospodarki.

Dlaczego warto było przyjechać do Wisły na Forum Gospodarcze?
Bo my – paradoksalnie – wciąż mało o sobie wiemy. Uwielbiamy wyjazdy za granicę, tymczasem najciekawsze rzeczy dzieją się tuż pod naszym domem. Do Wisły przyjechało wielu inwestorów z zagranicy, którzy nie wiedzą, że Śląsk ma ogromny potencjał przemysłowy, kulturalny i turystyczny. Warto było tu przyjechać, by naładować akumulatory, by przekonać się, że wspólnie możemy poradzić sobie z kryzysem.
uzytkownik
PostWysłany: Wto 13:41, 03 Mar 2009    Temat postu:

PiCzu napisał:
Tak ciebie chyba... lol


Zalatuje to paranoją... nie wiem ile takie coś może kosztować ale napewno kilka PLN...

Ale cóż kampania trwa... :\

mógłbyś rozwinąć trochę swoją wypowiedź? nie mogę zajarzyć do kogo pijesz.
Tofik
PostWysłany: Wto 10:43, 03 Mar 2009    Temat postu:

PiCzu
PostWysłany: Pon 19:39, 02 Mar 2009    Temat postu:

Tak ciebie chyba... lol


Zalatuje to paranoją... nie wiem ile takie coś może kosztować ale napewno kilka PLN...

Ale cóż kampania trwa... :\

PS. Ja już mam taki stan ze jak czytam takie paranoje jak "budujemy pływalnie" to tracę jakikolwiek sens i pisze bez sensu. Nie ciebie się to tyczy Użytkownik.
uzytkownik
PostWysłany: Śro 10:49, 25 Lut 2009    Temat postu:

Tofik napisał:
Każda reklama niesie ze sobą określony przekaz ujęty w postaci puenty – hasła, sloganu reklamowego. Hasło reklamowe to istotny element promocji - rozwija ono nazwę miasta. Zapada w pamięć stając się integralną częścią nazwy i wizerunku miasta. Hasło powinno integrować społeczność lokalną, wywoływać pozytywne wrażenie oraz zachęcać do odwiedzenia reklamowanego miejsca. Dobrym przykładem są Mysłowice z hasłem:
„Mysłowice… dobrze brzmiące”
( www.dobrepraktyki.silesia.org.pl )


No jak na razie to promocja poprzez bilboardy wywołuje w większości negatywne wrażenia i ponadto dzieli społeczność.
Nikt mieszkańców nie poinformował do tej pory jakie koszty ma ta kampania reklamowa wewnątrz miasta. 80% mieszkańców stwierdziłaby pewnie, że można było spożytkować te pieniądze na inne cele. No chyba, że Wydział Promocji znalazł jakiegoś filantropa, który to wszystko sponsoruje.
Tofik
PostWysłany: Czw 13:28, 12 Lut 2009    Temat postu:

Każda reklama niesie ze sobą określony przekaz ujęty w postaci puenty – hasła, sloganu reklamowego. Hasło reklamowe to istotny element promocji - rozwija ono nazwę miasta. Zapada w pamięć stając się integralną częścią nazwy i wizerunku miasta. Hasło powinno integrować społeczność lokalną, wywoływać pozytywne wrażenie oraz zachęcać do odwiedzenia reklamowanego miejsca. Dobrym przykładem są Mysłowice z hasłem:
„Mysłowice… dobrze brzmiące”
( www.dobrepraktyki.silesia.org.pl )
Tofik
PostWysłany: Nie 12:09, 08 Lut 2009    Temat postu:

FORUM GOSPODARCZE W WIŚLE

W dniach 26- 28 lutego br. w hotelu Gołębiewski w Wiśle, Aleja Ks. Bp. Burshe 3 odbędzie się Forum Gospodarcze- Śląsk 2009. W trakcie Forum wystąpi prezydent miasta, prezentując walory inwestycyjne Mysłowic. Przy mysłowickim stoisku będzie można otrzymać prezentację miasta w publikacji dwujęzycznej "Warto inwestować w Śląsk". Przewidujemy również studyjną wizytę zagranicznych dziennikarzy w naszym mieście.
take
PostWysłany: Pią 23:10, 30 Sty 2009    Temat postu:

Budowanie marzeń

Władze Mysłowic rozpoczynają budowę pływalni, hali sportowej oraz boisk. Wszystkie inwestycje zostały wywołane do tablicy. W 24 miejscach w całych Mysłowicach - po to, by wszystko było jasne.

FILM - http://www.tvs.pl/informacje/8297/

- Mieszkańcy są doskonale zorientowani. Wiedzą, co się w mieście dzieje, co się w najbliższych dniach dziać będzie - uważa Katarzyna Szymańska, UM w Mysłowicach.

A dziać podobno ma się sporo - tak przynajmniej wynika z planów. Spore także zrobiło się zamieszanie. Jak mówią mieszkańcy Mysłowic, banery są w całym mieście, ale budowy w ogóle nie widać. Zastanawiają się również, czy nie jest to jakieś hasło wyborcze.

Hasło wyborcze, czy też nie, ci którzy władzy na ręce patrzą nie ukrywają zdziwienia. - Istnieją o wiele tańsze sposoby reklamowania ważnych inwestycji, a w tej chwili wiem, że czekamy jeszcze na finalny projekt pływalni - mówi Tomasz Kusiak za Stowarzyszenia "Moje Miasto" w Mysłowicach.

Bo choć billboardy triumfalnie obwieszczają rozpoczęcie budowy, na razie tego nie widać. Pierwszy projekt pływalni wprawdzie spłynął już do urzędu, jednak bez poprawek się nie obędzie. Dlatego roboty rozpoczną się być może w maju. - Brakuje pieniędzy na inwestycje w tegorocznym budżecie. Tak naprawdę brakuje prawie 60 milionów złotych, żeby zrealizować cokolwiek. Jeżeli nie wyprzedamy majątku Mysłowic, naszego miasta, to nie zrealizujemy żadnej inwestycji - przyznaje Daniel Jacent, radny opozycji.

W taką wizję nie chcą uwierzyć ci, którzy z nadzieja czekają na nowe. Tak jak uczniowie i nauczyciele dwóch mysłowickich szkół. - Budynki naszej szkoły mieszczą się blisko siebie. Wiem, że hala będzie miała połączone wejścia. Budynek hali będzie zlokalizowany po środku - wyjaśnia Marta Drewnicka z Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Mysłowicach..

I w tym przypadku także o środek chodzi. O złoty środek między obietnicami, a możliwościami ich realizacji. - Jak powinni to weryfikować mieszkańcy Mysłowic? Myślę, że jak najprościej. Są to obietnice prezydenta, który od kilku lat swój urząd sprawuje, więc powinni to zweryfikować poprzez wybudowane i zrobione inwestycje, z tego można go faktycznie rozliczyć - tłumaczy Sebastian Chachołek, sepcjalista ds. marketingu politycznego.

Najlepsza okazja do tego już w 2010 roku. Roku wyborów samorządowych i końca wielkich inwestycji.
uzytkownik
PostWysłany: Czw 10:30, 29 Sty 2009    Temat postu:

Bilboard z życzeniami noworocznymi stoi też obok dworca pkp w Katowicach.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group