Autor Wiadomość
PiCzu
PostWysłany: Wto 12:26, 18 Lis 2008    Temat postu:

Ja juz o tym kiedys pisalem ale to 1x2 to tak jak pisze luka 1 pas w obu kierunkach.

Powiedzmy szczerze ze obrzezna tylko jako droga kategori "s" miala by szanse na 2x2, wogole czy nasz urzad miasta udzwignie taka inwestycje wartosci okolo 100-150 mln zlotych.
Tofik
PostWysłany: Pon 22:04, 17 Lis 2008    Temat postu:

<zalamka> jaki jest sens budowania tak waznej dla miasta drogi w przekroju 1/2 ?
Luke
PostWysłany: Pon 21:36, 17 Lis 2008    Temat postu:

1/2 to o ile dobrze rozumiem 1 jezdnia na ktorej są 2 pasy (po 1 w kazdym kierunku) czyli zwykła droga, ale mogłem nie doczytać bo studium ma prawie 200 stron Mruga możesz sprawdzic Jezyk
Obecny odcinek Obrzeżnej Zachodniej ma przekrój 2/2
Tofik
PostWysłany: Pon 19:12, 17 Lis 2008    Temat postu:

Droga ma mieć przekrój 1/2... czyli dwa pasy ruchu w jednym kierunku ? tak jak to jest teraz na istniejącym odcinku ?. Bardzo fajnie i w miarę sensownie to wygląda, jak powstanie to będziemy mieli nowoczesną miejską arterie krzyżującą się z innymi drogami... mam nadzieję za pomocą bezkolizyjnych węzłów.
Luke
PostWysłany: Pon 11:39, 17 Lis 2008    Temat postu:

tak to wygląda w niedawno przyjętym przez Radnych (październik)STUDIUM UWARUNKOWAŃ I KIERUNKÓW ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO MIASTA MYSŁOWICE
Liniami przerywanymi zaznaczono drogi planowane.
Główną oś połnoc - południe ma stanowić przedłużenie Obrzeżnej Zachodniej (połączenie węzła A4 na Morgach z węzłem S1 w Lędzinach). Droga ma mieć przekrój 1/2 i w całości powinna iść w nowym śladzie.
Na kierunku wschód - zachód będzie uzupełniona o 2 nowe drogi: połączenie ul. Kopalnianej na Wesołej z ul. Dworcową oraz połączenie Leśnej z Nowochrzanowską.
Tofik
PostWysłany: Czw 12:37, 06 Lis 2008    Temat postu:

wspomniał o tym Tadeusz Chowaniak w wywiadzie dla Radia Mysłowice. Jesli chodzi o wydłużenie Obrzeżnej Zachodniej to długo będziemy czekać, wątpie żeby ruszyło się coś w ciągu najbliższych 5 lat
Luke
PostWysłany: Czw 12:28, 06 Lis 2008    Temat postu:

czyli jeszcze 3 lata sie trzeba będzie pomęczyć,

skąd masz to info?
Tofik
PostWysłany: Czw 10:42, 06 Lis 2008    Temat postu:

w 2011 roku w końcu ma powstać węzeł autostradowy (realizacja inwestycji - Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad)
uzytkownik
PostWysłany: Pon 8:39, 03 Lis 2008    Temat postu:

ciekawe, chyba koncepcja UM się musiała zmienić, jeżeli wydali pozwolenia na budowę nowych domów właśnie w pasie ulicy projektowanej wzdłuż Pukowca.
Tofik
PostWysłany: Nie 14:11, 02 Lis 2008    Temat postu:

w najbliższym czasie postaram sie uzyskać informacje dotyczące planowanego wydłużenia Obrzeżnej Zachodniej
Tofik
PostWysłany: Wto 8:42, 26 Sie 2008    Temat postu:

w północnej części trasy są tylko dwa węzły (Mikołowska i ks. Norberta Bończyka) ja bym widział tam miejsce na jeszcze jedno połączenie, wydłużając ul. Wielka Skotnica
Luke
PostWysłany: Nie 19:07, 17 Sie 2008    Temat postu:

^ i ten węzeł to tak naprawde skrzyzowanie 2 dróg, których teraz nie ma, zresztą na tym planie jest więcej nowych dróg, które całkowice zmieniłyby układ komunikacyjny w tej części miasta. Dzisiaj tam przejezdzałem i troche mało miejsca na to wszystko jest. Są domy, które przy tym układzie bedą miały praktycznie z 4 stron ulice i na pewno bedzie trzeba troche powyburzac - na trasie nowopukowca stoją m.in. jakies budynki gospodarcze.
Tofik
PostWysłany: Nie 11:24, 17 Sie 2008    Temat postu:

Luke napisał:
Węzeł Obrzeżna Zachodnia - A4 - podobno GDDKiA ma w planach za jakies 2-3 lata. Zobaczymy


miejmy nadzieję, stworzenie pełnych relacji na węźle autostrady A-4 to priorytet

Luke napisał:
Odcinek tzw Nowopukowca - nie wiem czy jest sens budować nową droge ludziom za ogródkami, może lepiej byłoby porządnie zmodernizować ul.Pukowca i obeszłoby sie bez drogi dwujezdniowej.


na dzień dzisiejszy rzeczywiście to by wystarczyło, ruch na Obrzeżnej Zachodniej jest niewielki, dlatego płynność byłaby na pewno zachowana, pomimo tego zwężonego odcinka o długości około 1 km. Patrząc jednak w przyszłość - Obrzeżna Zachodnia za kilka lat stanie się najważniejszą ulicą w Mysłowicach co jest równoznaczne z większym ruchem. Z tego co widać na mapie UM planuje węzeł w granicach istniejącego skrzyżowania Pukowca - Leśna, takie rozwiązanie jest możliwe tylko przy wyznaczaniu nowej trasy.
Luke
PostWysłany: Sob 11:22, 16 Sie 2008    Temat postu:

myśle, że najbardziej realne jest to nad czym pracuje teraz UM. Aczkolwiek znając ich skuteczność nie należy sie nowych dróg spodziewać zbyt szybko. Jeżeli chodzi o samą Obrzeżną Zachodnią:

- Węzeł Obrzeżna Zachodnia - A4 - podobno GDDKiA ma w planach za jakies 2-3 lata. Zobaczymy
- Odcinek tzw Nowopukowca - nie wiem czy jest sens budować nową droge ludziom za ogródkami, może lepiej byłoby porządnie zmodernizować ul.Pukowca i obeszłoby sie bez drogi dwujezdniowej.
- bardzo mądre połączenie tej drogi z ul. fabryczną
- jeżeli chodzi o to gdzie pójdzie dalej, to wydaje mi sie że nie ma sensu jej ciągnąć do Kosztów, obstawiałbym koncepcję opracowaną juz dosyć dawno - czyli przecięcie ul. Konopnickiej, Orła Białego, Plebiscytowej i między krasowami a Ławkami do węzła Hołdunów na S1.

Zgadzam się z 44, że taka droga zwiększyłaby atrakcyjność południowych dzielnic, ale bez protestów na pewno sie nie obejdzie, szczególnie mieszkańców których domy będą z nia bezpośrednio sąsiadować.
Tofik
PostWysłany: Pią 11:13, 15 Sie 2008    Temat postu:

Przedłużenie odcinka Obrzeżna Zachodnia, opracowanie UM :



czyli to o wczym wspominał 162

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group