Forum Zmień Mysłowice Strona Główna Zmień Mysłowice
Forum Mieszkańców Mysłowice
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

[Janów Miejski] Tereny rekreacyjne

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Zmień Mysłowice Strona Główna -> Archiwum
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
take
Zmiennik


Dołączył: 25 Kwi 2007
Posty: 1198
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śródmieście
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 21:25, 05 Maj 2007    Temat postu: [Janów Miejski] Tereny rekreacyjne

Parki miejskie i tereny sportowo rekreacyjne
- Program rozwoju systemu parków i terenów sportowo – rekreacyjnych

Tereny położone po północnej stronie ul. Szopena (tereny naprzeciw Alberta) stanowić będą ogólnomiejski kompleks usługowy z dominacją funkcji rekreacyjno – rozrywkowych. Preferowane będą obiekty kultury fizycznej (jak kryte korty i boiska, basen, siłownia, sale gimnastyczne, kręgielnia, sale do gier zespołowych), usługi odnowy biologicznej (sauny, solaria, fizykoterapia itp.), kluby taneczne oraz jako towarzyszące usługi ochrony zdrowia, gastronomii i handlu.


ul. Szopena 3,4 ha - teren przeznaczony pod zabudowę



Jak narazie miasto szuka inwestorów, ciekawe z jakim skutkiem.
Jak wam podoba się pomysł zagospodarowania tych duzych otwartych przestrzeni leżących odłogiem ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pimys



Dołączył: 30 Kwi 2007
Posty: 215
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brzęczkowice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 21:30, 05 Maj 2007    Temat postu:

to ten teren co się swego czasu o budowie na nim obi mówiło?
jeśli mialoby to (rekreacja nie obi) być zrobione porządnie z dobrym inwestoerm to jestem jak najbardziej za. gorzej jeśli budowa obiektu skonczy się na postawieniu 3 betonów dla skejtów (też potrzebne) i nic poza tym.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
standart



Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bończyk.

PostWysłany: Sob 21:31, 05 Maj 2007    Temat postu:

no fajnie fajnie.
chociaż te całe solaria to by sobie mogli odpuścic.
ale kluby taneczne jak najbardziej.
byleby to nie były jakieś meliny.. bo tak to sie zazwyczaj konczy.
i nie ma sie gdzie w tych naszych myslowicach wytanczyc..
korty tenisowe. też całkiem nieźle.
niech zrobią coś konkretnego.
a bedzie dobrze..
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
standart



Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bończyk.

PostWysłany: Sob 21:32, 05 Maj 2007    Temat postu:

pimysie mój drogi.
jakby powstał SkatePark. taki porządny.
to ja bym była poprostu szczęśliwa.
a władze nie narzekałyby, że niszczy sie chodniki i jakieś tam posadzki nie posadzki na mieście.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pimys



Dołączył: 30 Kwi 2007
Posty: 215
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brzęczkowice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 21:35, 05 Maj 2007    Temat postu:

no to ja właśnie piszę że jak już to porządny ma być Wesoly
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
take
Zmiennik


Dołączył: 25 Kwi 2007
Posty: 1198
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śródmieście
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 21:43, 05 Maj 2007    Temat postu:

teren jest przeznaczone pod cele rekreacyjne wiec jest dobrze, wiadomo ze nie powstanie tam supermarket, ale co dalej ...

a co powievie na równie duży plac zaraz koło Baufereinu przy Mikołowskiej, takze nieopodal biblioteki miejskiej oraz dalej tesco ??



Widok Śródmieścia z górki zjazdowej w mysłowickim "Central Parku" który do dziś nie został zrealizowany, zniknęły juz nawet place zabaw, ostało sie boisko betonowe, które pierwotnie miało być do hokeya
a na tych (wraz z tym gdzie jest tesco) terenie niegdyś istniała cegielnia oraz ogródki działkowe do lat '80.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pimys



Dołączył: 30 Kwi 2007
Posty: 215
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brzęczkowice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 21:47, 05 Maj 2007    Temat postu:

jakaś fajna mieszkaniówka mogłaby być, tylko raczej nie jednorodzinna. mogłby powstać fajny kawał miasta a z wyższych pięter zajefajny widoczek na centrum.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
standart



Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bończyk.

PostWysłany: Sob 21:51, 05 Maj 2007    Temat postu:

ejj.
no faktycznie.
jakieś konkretne.. wysokie wieżowce postawic.
ale takie stylowe..
kurcze.
mieszkać w takim na samej górze.. niebanalna przyjemność..
chociaż powątpiewam aby coś takiego powstało..
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pimys



Dołączył: 30 Kwi 2007
Posty: 215
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brzęczkowice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 22:05, 05 Maj 2007    Temat postu:

łell... Wesoly no akurat nie myślałem o wieżowcach, raczej o czyms gabarytami zblizonym do bauvereinu Wesoly
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
standart



Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bończyk.

PostWysłany: Sob 22:35, 05 Maj 2007    Temat postu:

a wiesz.
mnie wieżowce przyszły na myśl.
takie wysokie.
oszklone.
i wogole.
ahh.
no ale na coś takiego chyba w myslowicach nie ma miejsca.
chociaż jakby sie uprzeć. może by i sie znalazł odpowiedni teren pod takie bardzo nowoczesne budowle.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
take
Zmiennik


Dołączył: 25 Kwi 2007
Posty: 1198
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śródmieście
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 22:57, 05 Maj 2007    Temat postu:

to ten teren Wesoly przygotowałem mapkę:



a może w ten sposób.. wiecej juz zadnego marketu w tej okolicy,
zrbic jakic porzadny parczek od tej str gdzie juz jest boisko w stronę górki, atam koło baufereinu powierzchnie inwestycyjne pod np jakieś biurowce,
usytuowanie nie jest złe Wesoly w sumie doby dojazd, Mikołowska świerzo po remoncie. Np. mysłowicka firma komputerowa już znana w swiecie, współpracujaca z Microsoftem postawiła by nam drugiego Altusa jak w katowicach Altus + hotel Qubus Jezyk

może troche przesadziłem Wesoly Wesoly

Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
standart



Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bończyk.

PostWysłany: Sob 23:17, 05 Maj 2007    Temat postu:

ha ha ha. xD

straszyłeś dziś, że zrobisz fotomontaż.
i zrobiłes. xD
tyle że to nie promenada. xD

prosze Cię.
zrób coś innego. xD
za dużo nawaliłeś. xD
może bez tych balonów..
kort zostaw jednak na przeciwko alberta..
xD
wogole Ty wiesz. xD
i wiedzialeś, że sie bede śmiała.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
take
Zmiennik


Dołączył: 25 Kwi 2007
Posty: 1198
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śródmieście
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 23:18, 05 Maj 2007    Temat postu:

a to tak na szybko, nusziło mi się Wesoly
moze ktoś ładnie narysuję
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
standart



Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bończyk.

PostWysłany: Sob 23:21, 05 Maj 2007    Temat postu:

ja.!
a co byś chciał.?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Luke
Zmiennik


Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 549
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rymera -> Dziećkowice -> Janów

PostWysłany: Sob 14:01, 07 Cze 2008    Temat postu:

Teren za Bauvereinem ma juz plan zagospodarowania przestrzennego. Jak widać na poniższym linku część tego terenu można sobie kupić Wesoly [link widoczny dla zalogowanych]

Jeżeli chodzi o teren na ul.Szopena to niedawno sie zmieniła koncepcja UM co do jego zagospodarowania. Może teraz bedzie łatwiej o inwestora.
"Teren niezabudowany, przygotowany do zbycia pod zabudowę mieszkaniową wielorodzinną i usługi oraz zieleń urządzoną.
Wstępnie określa się, że istniejące otoczenie terenu wskazuje na przewagę (dominację) funkcji „mieszkaniowej” nad funkcją „usługową”. Udział terenów zielonych urządzonych w granicach przedmiotowego obszaru winien być wprost proporcjonalny do powierzchni terenu przeznaczonego pod zabudowę/zainwestowanie. Istniejące w sąsiedztwie funkcje „usługowe” są to formy sklepów osiedlowych obsługujących potrzeby w wymiarze podstawowym.
Na zbywanym terenie istnieje możliwość lokowania obiektów: w części południowo – zachodniej (od wysokości istniejącego pawilonu handlowego do ul. Moniuszki) preferowana będzie zabudowa II kondygnacyjna, w pozostałym obszarze (do podstawy skarpy) istnieje możliwość lokowania obiektów do IV kondygnacji. Dopuszcza się funkcje usługowe z wyłączeniem obiektów handlowych o powierzchni sprzedaży powyżej 400 m2.
Wyżej wym. grunty zostaną sprzedane w drodze ustnego przetargu nieograniczonego, jako jedna zorganizowana całość gospodarcza, z przeznaczeniem w części pod zabudowę mieszkaniową wielorodzinną wraz z funkcją usługową jako uzupełniającą, w części pod zabudowę usługową z możliwym udziałem funkcji mieszkaniowej i towarzyszącą zielenią urządzoną oraz w części pod tereny rekreacyjne z zielenią urządzoną.
Część nieruchomości, ze względu na niekorzystne warunki gruntowe wyłączona jest z zabudowy, planowana jest do zagospodarowania jako tereny rekreacyjne z zielenią urządzoną.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Zmień Mysłowice Strona Główna -> Archiwum Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin